روزی روزگاری

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

روزی روزگاری

مرجع بی نظیر دانلود فیلم های بابک نهرین با بیش از پنجاه فیلم|دانلود جدیدترین فیلم های ایرانی|دانلود تئاتر ایرانی|دانلود سریال های ایرانی

دانلود 49 ترانه منتخب از مرضیه



دانلود منتخب ترانه های مرضیه


    یه روزی رفتم که رفتم رو واست خونده بودم، اون زمونم به خدا تو کار دل مونده بودم ...
Size: 3.0 Mb 
  ..........  Download

----------------------------
2   صورت گر نقاش چین، رو صورت یارم ببین ...
Size: 2.8 Mb   ..........  Download
----------------------------
3   از برت دامن کشان، رفتم ای نا مهربان ...
Size: 1.0 Mb   ..........  Download
----------------------------
4   سروی و بیدی، بر لب جوبی، گرم سخن بودن ...
Size: 2.4 Mb   ..........  Download
----------------------------
5   ز من نگارم، خبر ندارد، به حال زارم ...
Size: 1.9 Mb   ..........  Download
----------------------------
6   دیدی که من غرق گناهم رفتی ...
Size: 1.3 Mb   ..........  Download
----------------------------
7   شب آمد، شب آمد، - طبیب تب آمد ...
Size: 1.3 Mb   ..........  Download
----------------------------
8   روشنی روی تو، چهره دلجوی تو ...
Size: 1.3 Mb   ..........  Download
----------------------------
9   دو سه، شبه که چشمام به دره ، خدا کنه که خوابم نبره  ...
Size: 1.9 Mb   ..........  Download
----------------------------
10   ساختم بتی ز تو ...
Size: 2.3 Mb   ..........  Download
---------------------------
11   به رهی دیدم برگ خزان، پژمرده ز بیداد زمان، کز شاخه جدا بود ...
Size: 2.5 Mb   ..........  Download
----------------------------
12   مِــی، زده شب، ز مـی، کده بـاز آید، بر سر کوی تو من به نیاز آیم ...
Size: 2.4 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------
13   چو ز گلشن رو کــرده نوا، در رهگذرش باد خزان ...
Size: 2.5 Mb
   ..........  Download
----------------------------
14   خواب خوشی، وقت سحر، دیدم و یادم نرود (آواز خوانی) ...
Size: 3.7 Mb
   ..........  Download
----------------------------
15   دیدم گل میخندد، به چمن چون رویت ...
Size: 1.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------
16   عشقی سوزان، داده به بادم آن گرمی ها ...
Size: 3.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------
17   وعده کردی لب لعلت را ببوسم ...
Size: 2.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------
18   سر خوشم، با همین رنگ زندگانی ...
Size: 2.2 Mb
   ..........  Download
----------------------------
19   دختر کُلی در دل شب، دست به چنگ و نغمه به لب ...
Size: 2.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------
20   بمیری در این عشق چو میری  ...

Size: 2.0 Mb
   ..........  Download
----------------------------

21   میگذرم تنـــها، از میان گلـــها ...
Size: 1.9 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------
22   دیدی که رسوا شد دلم ...
Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------
23   عشق ما حاشا نکن، با من چنین سودا نکن ...
Size: 2.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------
24   آن شب، هستی را، چــه جلوه ها بود ...
Size: 2.5 Mb
   ..........  Download
----------------------------
25   میروم و میبرمت به کام طوفان ...
Size: 2.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------
26   چه شود کز در باز آیی، گره از کارم بگشایی ...
Size: 2.7 Mb
   ..........  Download
----------------------------
27  نه سحر دیگر شام تیره هجران دارد ...
Size: 2.2 Mb
   ..........  Download
----------------------------
28   ای امید دل من کجایی ...
Size: 3.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------
29   ای بهار من، ای نگار من، بیا بیا بنشین به برم  ...
Size: 1.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------
30   به زمانی که محبت شده همچون افـــسانه، به دیاری که نیابی خبری از جـــانانه ...
Size: 2.7 Mb
   ..........  Download
---------------------------
31   در کنار گل بُنی، خوش رنگ و بو، طاووس زیبا ...
Size: 3.4 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------
32   یک شــاخه ی گل، من در کاشانه دارم ...
Size: 2.0 Mb
   ..........  Download
----------------------------
33   می خندم، می خندم، من بر دنیا می خندم ...
Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------
34   آمده ام، سیر گل و سبزه کنم، بهانه ...
Size: 1.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------
35   ای ماه من، ای فــروغ شبهای من ...
Size: 2.5 Mb
   ..........  Download
----------------------------
36   باشد از لعل تو یک ...
Size: 3.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------
37   جای آن دارد که چندی هم ره صحرا بگیرم، سنگ خارا گواه این دل شیدا بگیرم ...
Size: 2.7 Mb
   ..........  Download
----------------------------
38   از من حکایتی نـــو، از حال گل تو بشنو ...
Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------
39   بی ثمر مکن، این دوندگی؛ گر رها کنی، قید بندگی ...
Size: 1.9 Mb 
  .......... 
Download
----------------------------
40   اگر مستم، من از، عشق تو مستم ...
Size: 2.7 Mb
   ..........  Download
----------------------------
41   عشق تو کنون است ...
Size: 2.9 Mb
   ..........  Download
----------------------------
42   من، امشب؛ شکنم، ســاغر ...
Size: 2.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------
43   جهان زیبا شد - بلبل، چمن آرا شد ...
Size: 2.4 Mb
   ..........  Download
----------------------------
44   قبله ی جانی، جام جهانی؛ در نگاهت دیدم ...
Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
----------------------------
45   چون زلف نگاری، ای شب؛ بس تیره و تاری، ای شب ...
Size: 2.1 Mb
   ..........  Download
----------------------------
46   گفتم شاید، این سودا را به فراموشی بسپارم ...
Size: 2.8 Mb
   ..........  Download
----------------------------
47   خدایا ببخشا  ...
Size: 3.2 Mb
   ..........  Download
----------------------------
48   در این بی پناهی، پناهم تویی ...
Size: 2.6 Mb
   ..........  Download
---------------------------
49   در آتشم، از برق نگاهی، بنشاندی ...
Size: 2.4 Mb
   ..........  Download
---------------------------

نظرات 2 + ارسال نظر
شایان جمعه 5 شهریور 1395 ساعت 14:48

آقا دمتون گرم خیلی حال دادین واقعا عالی بود

میترا چهارشنبه 28 مرداد 1394 ساعت 22:46

ممنون بی نظیرید

فداتم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد